Garantie en klachten
Garantie
Wij doen ons best om onze producten in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wij verzoeken je een gebrek zo spoedig mogelijk na ontdekking aan ons kenbaar te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Wij bieden standaard 1 tot 10 jaar garantie op al onze producten. Raadpleeg hiervoor de productspecificaties bij het desbetreffende artikel.
De door ons aangeboden garantie doet geen afbreuk aan de wettelijke garantie.
De garantie is geldig bij een normaal gebruik van maximaal 8 tot 12 uur per dag. Indien deze 12 uur per dag overschreden wordt, dan vervalt de garantie.
Klachten
Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kun je contact met ons opnemen door een mail naar ons te sturen. Dit kan via: [email protected]. Wij zullen doorgaans binnen 2 werkdagen reageren en uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie geven. Indien je niet tevreden bent met de afhandeling van je klacht dan kun je deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl) of aan deze Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).
Wat gebeurt er als ik de defecte product(en) niet retourneer?
- Als je kosteloos één of meer vervangende producten van ons toegestuurd heeft gekregen in verband met garantie en je hebt niet de defecte artikel(en) geretourneerd binnen de 60 dagen retourtermijn (tenzij je anders geïnformeerd bent), zijn wij helaas genoodzaakt om het aankoopbedrag van de product(en) in rekening te brengen.
- Als je het product voor een of het andere reden niet kan retourneren (i.v.m. Covid-19), graag dit aan onze klantenservice vermelden. Wij zullen de retourtermijn dan tijdelijk uitstellen.